miercuri, 27 august 2008

Mihaela Runceanu - Iartă




E timpul să pleci
Şi uşa se-nchide,
Ce simplu-ar fi fost
Să-ţi spun să mai stai.
Să-ţi spun te-am iertat,
Ceva mă opreşte
Orgolii mai vechi
Mi-e greu să le-nving.

Când inima mea îmi spune: vorbeşte
Un gând nechemat mă-ndeamnă să tac.
Un singur cuvânt şi tot va fi bine,
Dar inima mea nu ţine cu mine
Ce să-i spun, ce să sper,
Cum s-o rog, cum să-i cer?…

Iartă! Tu inimă iartă!
Tăcerea te roagă şi gândul, te ceartă,
Iartă! Tu inimă iartă!
În dragoste trebuie să ierţi
Hai încearcă şi iartă, tu inimă iartă!
În numele dragostei, fi înţeleaptă.
Iartă! Tu inimă iartă!
Vei fi fericită dacă vrei.

Când inima mea îmi spune, vorbeşte
Un gând nechemat mă-ndeamnă să tac.
De pierzi sau învingi, ce-i pasă iubirii
Când cel ce-a învins e singur şi trist.

Să-ţi spun te-am iertat,
Ceva mă opreşte.
Orgolii mai vechi
Mi-e greu să le-nving.
De pierzi sau învingi ce-i pasă iubirii
Când cel ce-a învins e singur şi trist.
Un singur cuvânt şi tot ar fi bine
Dar inima mea nu ţine cu mine
Ce să-i spun, ce să sper,
Cum s-o rog, cum să-i cer?…

Iartă! Tu inimă iartă!
Tăcerea te roagă şi gândul, te ceartă,
Iartă! Tu inimă iartă!
În dragoste trebuie să ierţi
Hai încearcă şi iartă, tu inimă iartă!
În numele dragostei, fi înţeleaptă,
Iartă! Tu inimă iartă!
Vei fi fericită dacă vrei.

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iarta-ne Mihaela ca nu am reusit sa te pastram langa noi! Si de acolo de Sus vegheaza asupra "mugurilor" tai!

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?