vineri, 29 august 2008

Semnal M - M-a vrăjit o stea




În nostalgia verii a rămas,
Frumoasă amintire fără glas,
Doar chipul tău ce vântul rău
Îl spulberă cu fiecare pas.

Pe plaja unde-am râs de-atâtea ori
Am dat speranţe viselor din zori
Dar n-am ştiut şi n-am crezut
Că soarele se va ascunde-n nori.

Fiindcă m-a, m-a, m-a vrăjit o stea
Ce mi-a dat lumină-n noaptea mea,
Fiindcă m-a vrăjit un vis
Dar ziua a venit, visul s-a stins .

Aştept din nou acum în ceas de seară
Iubirii mele steaua să-i apară
Dar ea s-a dus şi a apus
Lăsându-mi amintirea dintr-o vară.

Fiindcă m-a, m-a, m-a vrăjit o stea
Ce mi-a dat lumină-n noaptea mea
Fiindcă m-a vrăjit un vis
Dar ziua a venit, visul s-a stins

Fiindcă m-a, m-a, m-a vrăjit o stea
Ce mi-a dat lumină-n noaptea mea
Fiindcă m-a vrăjit un vis
Dar ziua a venit,
Dar ziua a venit,
Dar ziua a venit,
Dar ziua a venit,
Visul s-a stins.


M-a vrăjit o stea, m-a,
M-a vrăjit o stea, m-a,
M-a vrăjit o stea, m-a...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?