duminică, 28 septembrie 2008

Angela Similea & Ovidiu Komornyik - Suflet pierdut


Ţi-am povestit cândva
Că l-am iubit prea mult ca să-mi treacă,
Să iert, să uit că m-am trezit
Cu-n simplu trandafir strivit,
Sub paşii celui care pleacă.

Ţi-am povestit de ea
Era o fată mult prea frumoasă,
Ce gust avea, ce ochi avea...
Privirea ei mă obseda
Îmi lumina întreaga casă.

Suflet pierdut
Te chem la mine
Rămâi aici măcar o zi
Să stau cu tine

În visul meu ai apărut
Să-mi dai căldura ce-am pierdut
Poate într-o zi vom regăsi
Dragostea...

În jocul dragostei
Trădează primul cel ce se teme.
Dar toţi rănim pe cineva,
Şi vorbele ce-ar ajuta
Vin prea târziu sau prea devreme

Suflet pierdut
Te chem la mine
Rămâi aici măcar o zi
Să stau cu tine

În visul meu ai apărut
Să-mi dai căldura ce-am pierdut
Poate într-o zi vom regăsi.
Dragostea...

Iubirea ne va da o noua şansă
Şi timpul ne va da o nouă zi...

Suflet pierdut
Te chem la mine
Rămâi aici măcar o zi
Să stau cu tine

În visul meu ai apărut
Să-mi dai căldura ce-am pierdut
Poate într-o zi vom regăsi
Dragostea...

Suflet pierdut
Te chem la mine
Rămâi aici măcar o zi
Să stau cu tine

În visul meu ai apărut
Să-mi dai căldura ce-am pierdut
Poate într-o zi vom regăsi
Dragostea...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

6 comentarii:

Anonim spunea...

Numele corect este Komornyik adica inainte de i este y, te-as ruga daca se poate sa corectezi pentru ambele piese
multumesc

Anonim spunea...

KOMORNYIK e numele corect scris

Tony spunea...

Multumesc mult!! am sa fac corectura de rigoare...

Anonim spunea...

Eu iti multumesc pentru intelegere si pentru ca nu ai interpretat gresit observatia mea.
Toate cele bune!

Nicole spunea...

Multumesc ca ai corectat numele , acum este bine!
Multumesc frumos.

Tony spunea...

Toate observatiile, parerile, sugestile, etc. sunt intotdeauna binevenite!

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?