marți, 2 septembrie 2008

Aura Urziceanu - Aproape linişte





Norii-s de-argint şi zboară departe
Ceru-i înalt tăiat în cleştar
Noaptea-i o perdea
Şi fereastra mea
Doar umbre, care-ncet dispar

Când nu eşti aici mi-e camera goală
E timpul leneş, mult prea lung
Deloc nu mi-e somn, şi-nloc să adorm
Încerc cu gândul să te-ajung

Se înseninează cerul, departe
Ceaţa dispare ruptă în fâşii
Străzile-s pustii
Dacă tu, tu nu vii
Degeaba-ncepe, începe-o nouă zi

Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa
Singură s-aştept
Nu te răzgândi, nu mă ocoli,
Nu mai fugi

Şi-i linişte iar, aproape de mine
Prea triste visele-mi sunt
De ce nu eşti aici, să-mi poţi vorbi, să-ţi pot vorbi
S-apropii cerul de pământ

Şi-i linişte iar, aproape de mine
De ce n-auzi chemarea mea
Te strig mereu, te strig în gând
E inima mea ca un ceas bătând

Se înseninează cerul, departe
Ceaţa dispare ruptă în fâşii
Străzile-s pustii
Dacă tu, dacă tu nu vii
Degeaba-ncepe, începe-o nouă zi

Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa
Singură s-aştept
Nu te răzgândi, nu mă ocoli,
Nu mai fugi

Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa
Singură s-aştept
Nu te răzgândi, nu mă ocoli,
Nu mai fugi

Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa
Singură s-aştept
Nu te răzgândi, nu mă ocoli,
Nu mai fugi

Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa
Singură s-aştept
Nu te răzgândi, nu mă ocoli,
Nu mai fugi

Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa
Singură s-aştept
Nu te răzgândi, nu mă ocoli,
Nu mai fugi...






Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Un comentariu:

Anonim spunea...

O melodie pt suflet!

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?