luni, 8 septembrie 2008

Aura Urziceanu - Vreau să vii în viaţa mea



Ochii mei şi-a mea dorinţă
Drumul ţi-l vor lumina
Ziua trece-n nefiinţă
Vreau să vii în viaţa mea
Pentru a-mi alunga durerea
Împlinindu-mi dragostea
Numai una mi-este vrerea
Vreau să vii în viaţa mea

Şi dorul tău
Să-l port doar eu
Iar altcuiva
Să nu-l poţi da
Şi să doreşti
Să mă găseşti
Oriunde aş fi
Cât voi trăi

Vremea se repetă-n toate
Cerul chiar repetă o stea
Eu repet strigătu-n noapte
Vreau să vii în viaţa mea
Să rămâi o veşnicie
Şi-ncă o viaţă de-am avea
Singură greu să nu-mi fie
Vreau să vii în viaţa mea

Şi dorul tău
Să-l port doar eu
Iar altcuiva
Să nu-l poţi da
Şi să doreşti
Să mă găseşti
Oriunde aş fi
Cât voi trăi

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?