duminică, 7 septembrie 2008

Cătalin Crişan & Lucia Crişan - Amândoi



Vreau să fim amândoi
Chit că-i luni, chit că-i joi
Şi să-ţi spun te iubesc
Mereu...
Vreau sa fim amândoi
Fie soare sau ploi
Ochii tăi îmi vorbesc
Te iubesc...

Când oamenii mint şi viaţa e ciudată
Iubind poţi trăi fără a minţii tu ştii
Destinul a scris pe fruntea ta iubire
Cu tine sunt eu, la bine la rău...
Mereu...

Vreau să fim amândoi
Chit că-i luni, chit că-i joi
Şi să-ţi spun te iubesc
Mereu...
Vreau sa fim amândoi
Fie soare sau ploi
Ochii tăi îmi vorbesc
Te iubesc...

O viată avem, iubim vrem nu vrem odată
Bătrâni când vom fi, ne vom iubi la fel
Zilele vin, zilele trec, ce dacă
Suntem uniţi şi fericiţi...
Da, da...

Vreau să fim amândoi
Chit că-i luni, chit că-i joi
Şi să-ţi spun te iubesc
Mereu...
Vreau sa fim amândoi
Fie soare sau ploi
Ochii tăi îmi vorbesc
Te iubesc...

Vreau să fim amândoi
Chit că-i luni, chit că-i joi
Şi să-ţi spun te iubesc
Mereu...
Vreau sa fim amândoi
Fie soare sau ploi
Ochii tăi îmi vorbesc
Te iubesc...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?