duminică, 28 septembrie 2008

Angela Similea - De dragul tău



Dormi dulce, dormi în pace, prietenul meu drag
Doar vise luminoase eu iţi urez în gând
În clipa-n care zorii vor naşte ca o fragă
Trezeşte-te, iubite, cu zâmbet cald şi blând

De dragul tău m-aş face soare
Să-ţi umplu ochii cu lumină
De dimineaţă înspre cină
Şi să apun spre a răsare

În faţa-mi, într-o cupa, e trandafirul tău
Fermecător ca tine, cu o mireasmă fină
El, sufletu-mi veghează, alungă orice rău
A dragostei corolă, pe fruntea mea o-nclină

De dragul tău, m-aş scrie carte
Să mă citeşti, fără să ştii
Că declinată în poezii
Renasc prin tine de departe

De dragul tău m-aş face soare
Să-ţi umplu ochii cu lumină
De dimineaţă înspre cină
Şi să apun spre a răsare

De dragul tău...

De dragul tău...

De dragul tău...

De dragul tău...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?