joi, 11 septembrie 2008

Mihaela Runceanu - De-ar fi să vii...



Mă întreb chiar şi acum unde eşti
Ce să fac cum să-ţi spun că-mi lipseşti
Fiindcă tu ai ales cel dintâi
N-am ştiut cum să-ţi spun mai rămâi

Cum se duc şi se duc clipele
Cum răsar şi apun stelele
De-aş avea un crâmpei dintr-o zi
Ţi l-aş da poate când vei veni

De-ar fi să vii
Aş crede că visez
De-ar fi să vii
Ce ne-am mai spune oare
Şi cum să speri
Că voi mai fi cea de ieri
Eu nu te-am uitat dar vezi
Te-am rătăcit prin gând

De-ar fi să vii
Aş crede că visez
Mi-aş aminti
Ce dor mi-a fost de tine
Şi ţi-aş ierta
Oricât de greu ar părea
Doar de nu mă vei iubi
Atunci mai bine nu veni

Cum se duc şi se duc clipele
Cum răsar şi apun stelele
De-aş avea un crâmpei dintr-o zi
Ţi l-aş da poate când vei veni

De-ar fi să vii
Aş crede că visez
De-ar fi să vii
Ce ne-am mai spune oare
Şi cum să speri
Că voi mai fi cea de ieri
Eu nu te-am uitat dar vezi
Te-am rătăcit prin gând

De-ar fi să vii
Aş crede că visez
Mi-aş aminti
Ce dor mi-a fost de tine
Şi te-aş ierta
Oricât de greu ar părea
Doar de nu mă vei iubi
Atunci mai bine nu veni

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Un comentariu:

diana spunea...

de-ar fi sa vii, as crede ca visez ... dar maine nu va mai veni niciodata, tot ce avem e astazi si ieri ... vei ramane in sufletele noastre pentru totdeauna!

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?