luni, 1 septembrie 2008

Mirabela Dauer - Taina nopţii


Noaptea, noaptea-i de mătase
Stele, stele se aprind
Toate clipele frumoase
Ca-ntr-o poveste
Tainic mă cuprind.

Ziua vine prea grăbită,
Visul nu s-a terminat
Plânge inima rănită şi părăsită.

Tu iubire
Dă-mi taina nopţii înapoi,
Rămâi la pieptul meu
Dă-mi taina nopţii înapoi,
Melodia fericirii cânt-o mereu.

Dă-mi taina nopţii înapoi,
Rămâi la pieptul meu
Dă-mi taina nopţii înapoi,
Melodia fericirii cânt-o mereu
Melodia fericirii cânt-o mereu.

Noaptea, noaptea-i de mătase
Stele, stele se aprind
Toate clipele frumoase
Ca-ntr-o poveste
Tainic mă cuprind.

Ziua vine prea grăbită,
Visul nu s-a terminat
Plânge inima rănită şi părăsită.

Tu iubire
Dă-mi taina nopţii înapoi,
Rămâi la pieptul meu.
Dă-mi taina nopţii înapoi,
Melodia fericirii cânt-o mereu

Dă-mi taina nopţii înapoi,
Rămâi la pieptul meu.
Dă-mi taina nopţii înapoi,
Melodia fericirii cânt-o mereu
Melodia fericirii cânt-o mereu.

Melodia fericirii cânt-o mereu
Melodia fericirii cânt-o mereu.


Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

2 comentarii:

Anonim spunea...

de ce nu am acces sant melodiile noastre trebuie sa le ascultam nu trebuie sa moara prin indolenta pasivitate

Anonim spunea...

vreau sa ii aud ca altadata

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?