marți, 2 septembrie 2008

Nicu Alifantis - Nu mă-ntreba nimic în noaptea asta





Nu mă-ntreba nimic în noaptea asta
Nici cât e ceasul nici ce gânduri am.
Mai bine lasă-mă să-nchid fereastra
Să nu văd frunzele cum cad din ram

Fă focul şi preumblă-te prin casă fără să spui nimic, nici un cuvânt
Vreau sa mă simt la tine acasă, să n-aud frunzele cum zboară-n vânt
Învaluită-n straie de culcare aşează-mi-te alăturea cu-n ghem
Şi deapană mereu fără-ncetare, să n-aud frunzele sub paşi cum gem.

Nu mă-ntreba nimic în noaptea asta
Nici cât e ceasul nici ce gânduri am.
Mai bine lasă-mă să-nchid fereastra
Să nu văd frunzele cum cad din ram.

Fă focul şi preumblă-te prin casă fără să spui nimic, nici un cuvânt
Vreau sa mă simt la tine acasă, să nu simt frunzele cum zboară-n vânt
Păzeşte-mă în calea ta de vasta, urgia toamnei care bântuie
Şi nu mă întreba în noaptea asta de ce mă înspaimantă frunzele.

Nu mă-ntreba nimic în noaptea asta
Nici cât e ceasul nici ce gânduri am
Mai bine lasă-mă să-nchid fereastra
Să nu văd frunzele cum cad din ram.

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?