sâmbătă, 6 septembrie 2008

Oana Sârbu - Te iubeam



Te iubeam cu inimă de rouă
Te iubeam cu dor de lună nouă
Însă tu m-ai lăsat tăcerii
Şi-ai plecat în ceasul serii.

Tremura o lacrimă sub pleoape
Suspinau neliniştite ape
Eu speram, paşii tăi
Să-i aud tot mai aproape

Te iubeam, şi credeam în tine
Iar acum te întorci la mine
Să uităm, tot ce-a fost ieri
Să clădim împreună noi primăveri

Te iubeam ca pe-o zi cu soare
Te iubeam, visul meu cel mare
Te iubeam şi te-aşteptam
Noaptea mea s-a sfârşit iţi urez bun-venit.

Te-ai întors din drumul tău de ceaţă
Te-ai schimbat, ai umbre adânci pe faţă
Ai greşit, dar iţi ceri iertare
Şi tristeţea mea te doare.

Nu ştiai de lacrimile mele
Eu visam, în clipele mai grele
Că noi doi ne plimbăm
Prin pădurile de stele

Te iubeam şi credeam în tine
Iar acum te întorci la mine
Să uităm, tot ce-a fost ieri
Să clădim împreună noi primăveri

Te iubeam ca pe-o zi cu soare
Te iubeam, visul meu cel mare
Te iubeam şi te-aşteptam
Noaptea mea s-a sfârşit iţi urez bun-venit

Împreună suntem, dacă ai şti cât doream
Glasul tău...
Ochii tăi...
I-aşteptam...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

2 comentarii:

Anonim spunea...

Te-ai gandit si la Laura Stoica? E o idee!

Tony spunea...

Ok! Buna idee: O sa avem si Laura Stoica.

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?