sâmbătă, 27 septembrie 2008

Angela Similea - Să nu juri că mă iubeşti


Să nu juri că mă iubeşti
Te-am văzut, şi nu o dată
Când treceai cu altă fată
Încântând-o cu poveşti
Nu-nţeleg de ce mă minţi
Şi îmi spui că fără mine
Viaţa-i tristă pentru tine
Parcă eu nu ştiu ce simţi..

Nu, băiete, lasă jocul
Nu te cred chiar dacă juri
Tu te joci mereu cu focul
Nu vreau liniştea să-mi furi
Mie-mi place calea dreaptă
Ceru-albastru fără nori
Nu m-aplec la orice şoaptă
Despre dragoste şi flori

Nu, băiete, lasă jocul
Nu te cred chiar dacă juri
Tu te joci mereu cu focul
Nu vreau liniştea să-mi furi
Mie-mi place calea dreaptă
Ceru-albastru fără nori
Nu m-aplec la orice şoaptă
Despre dragoste şi flori

Nu umbla cu vorbe mari
Câte-n lună şi în stele

Nu mă păcăleşti cu ele

Tu eşti altul decât pari

Ăsta este felul tău,

Să te plimbi pe jurăminte

Şi pe lacrima fierbinte

Fără ca să-ţi pară rău


Nu, băiete, lasă jocul
Nu te cred chiar dacă juri
Tu te joci mereu cu focul
Nu vreau liniştea să-mi furi
Mie-mi place calea dreaptă
Ceru-albastru fără nori
Nu m-aplec la orice şoaptă
Despre dragoste şi flori

Nu, băiete, lasă jocul
Nu te cred chiar dacă juri
Tu te joci mereu cu focul
Nu vreau liniştea să-mi furi
Mie-mi place calea dreaptă
Ceru-albastru fără nori
Nu m-aplec la orice şoaptă
Despre dragoste şi flori

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?