luni, 27 octombrie 2008

Adrian Daminescu - Eu te voi iubi



Cred, cred în vorba de dragoste
Ştiu, că îmi aduci în suflet linişte
Cred în mai bun şi-n mai bine
Eu cred şi în cântecul tău şi-n a ta iubire

Eu te voi iubi

Chiar de-ar fi să-mi fie chinul
Cât toată viaţa mea
Eu te voi iubi
Îşi va urmări destinul dragostea

Tu laşi prea mult doru-n voia lui

Nu, nu asculta chiar vorba orişicui
Ştii că exist şi exist că iubesc
Cu uimire
să crezi şi-n a mea iubire

Eu te voi iubi
Chiar de-ar fi să-mi fie chinul
Cât toată viaţa mea
Eu te voi iubi
Îşi va urmări destinul dragostea

Eu te voi iubi
Chiar de-ar fi să-mi fie chinul
Cât toată viaţa mea
Eu te voi iubi
Şi-mi voi apăra iubirea
Îşi va împlini menirea
Îşi va împlini menirea
Dragostea...
Dragostea...
Dragostea...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?