miercuri, 1 octombrie 2008

Corina Chiriac - Inimă nu fi de piatră



Inimă nu fi de piatră,
Că doar tu n-ai fost lăsată

Să vezi dorul cum mă poartă
Frunză-n vânt


Inimă nu fi haină,
C-ai şi tu un pic de vină

Dacă n-am o zi senină
Pe pământ


Inimă cu ochi ca mura
Şi ca trandafirul gura

Nu-mi da dragostea de-a dura
Că-i păcat

Inimă nu fi de gheaţă,
Fără zâmbet cald pe faţă

Fără cântec, fără viaţă
Doar oftat


Doar de dragul tău,
Răul mi-e mai rău

Râsul mi-e mai rar,
Amarul mai amar

Şi tot suspinând ca omul
O să mă usuc ca pomul
Ce-şi dă frunzele
Pe două lacrime


Inimă cu ochi de stele
Eu ţi-am dat visele mele

Tu le-ai ars ca pe surcele
Într-o zi


Inimă-mi găsesc eu calea
Chiar de schimb dealul cu valea
Îmi alung din suflet jalea
Orice ar fi


De trei primăveri,
De trei ierni şi veri

De trei toamne-n rând
Nu mai am un alt gând

Numele-ţi rostesc într-una
Cât e soarele şi luna

Mă duc pe pustii
Că tu nu vrei să ştii


Inimă nu fi de piatră,
Pentru că-n a vieţii roată

O sa-ţi umble doru-o dată
Ca năuc

Inimă de piatra seacă,
Dorul vine dorul pleacă

Şi te las inimă acră
Şi mă duc


Inimă-mi găsesc eu calea
Chiar de schimb dealul cu valea
Îmi alung din suflet jalea
Orice ar fi


De trei primăveri,
De trei ierni şi veri

De trei toamne-n rând
Nu mai am un alt gând

Numele-ţi rostesc într-una
Cât e soarele şi luna

Dar spun pe pustii
Că tu nu vrei să ştii


Inimă nu fi de piatră,
Pentru că-n a vieţii roată

O să-ţi umble doru-o dată
Ca năuc


Inimă de piatră seacă,
Dorul vine dorul pleacă
Şi te las inimă acră
Şi mă duc

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?