duminică, 12 octombrie 2008

Doina Limbăşanu - Taci



Nu-mi promite stele şi nici flori,
Nu voi asculta.
Şoapte ce le-ai spus de-atâtea ori,
Nu mai repeta!

Taci!
Nu vreau nici un cuvânt
De ce s-arunci în vânt
Cu vorbe?

Taci!
Iar dorul tău fior
Nu da vre-un semn de dor
Eu am să-l prind din zbor

Taci!
Şi noaptea de poveşti
Nicicând să n-o trezeşti
Cu vorbe!

Taci
!
Şi lasă-ţi ochii grei
Să-noate-n ochii mei
Şi -am să-nţeleg ce vrei.

Luna ştiu mi-o dăruieşti cu foc
E ca şi a mea
Vremea ştiu c-ai s-o opreşti în loc
Nu mai repeta!

Taci!
Că-n lume n-am văzut
Nicicând un vis născut
Din vorbe

Taci!
Cuvintele de spus
Mai mult de două nu-s
De ce vorbeşti în plus?

Taci!
Şi noaptea de poveşti
Nicicând să n-o trezeşti
Cu vorbe

Taci!
Iar de mă porţi în gând
Şi dorul ţi-e flămând
Vreau să mi-o spui tăcând

Nu-mi promite stele şi nici flori
Nu voi asculta
Şoapte ce le-ai spus de-atâtea ori
Nu mai repeta!

Taci!
La, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la
La, la, la.

La,
La, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la
La, la, la ,la, la, la

Taci!
Şi noaptea de poveşti
Nicicând să n-o trezeşti
Cu vorbe

Taci!
Iar de mă porţi în gând
Şi dorul ţi-e flămând
Vreau să mi-o spui tăcând

La, la, la, la, la, la, la, la, la,
La, la, la, la...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?