duminică, 26 octombrie 2008

Ileana Şipoteanu - Dar te-am iertat



Cât te-am urât
Când ai plecat trântind o uşă
Cât m-ai rănit
Când m-ai zvârlit ce pe-o păpuşă
Ce mult am plâns
Când mi-ai lăsat pe masă cheia
Te-aş fi ucis
Dar ce să-i faci aşa-i femeia

Dar te-am iertat
Şi-am să te iert
De fiecare dată
Căci numai tu
Ştii să mă minţi
Cu vocea-ndurerată

E ziua mea
Te-aştept să vii
Zi-mi: La multi ani iubire!
Căci te-am iertat
Şi-mi este dor
De-un strop de fericire

Cât m-ai minţit
Când mă sunai în miez de noapte
Şi-am suferit
Când suspinai cu calde şoapte
Acuma ştiu
Că ai o alta mai aproape
Şi-n locul meu
Te-aşteaptă-n fiecare noapte

Dar te-am iertat
Şi-am să te iert
De fiecare dată
Căci numai tu
Ştii să mă minţi
Cu vocea-ndurerată

E ziua mea
Te-aştept să vii
Zi-mi: La multi ani iubire!
Căci te-am iertat
Şi-mi este dor
De-un strop de fericire

E ziua mea
Te-aştept să vii
Zi-mi: La multi ani iubire!
Căci te-am iertat
Şi-mi este dor
De-un strop de fericire

Căci te-am iertat
Şi-mi este dor
De-un strop de fericire

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?