joi, 9 octombrie 2008

Marina Florea - Stele perechi



Iubirea îţi dă dreptul
De-a înfrunta tăcerea
Şi de-a certa.

Dar uneori în viaţă
Tot dragostea te-nvaţă
Să poţi ierta.

Cuvântul împăcării
Inima-l va găsi
Şi-ţi va şopti:

Iartă,din iubire!
Uită, din iubire!
Crede-n fericirea ta!

Hai culege-mi stele perechi!
Să-mi prinzi iar cercei la urechi.
Sincer ochi-n ochi să privim
Din nou să ne zâmbim.

Haide, haide dă-mi mâna ta!
Haide, haide spune-mi ceva!
Hai, încercă să uiţi ce-a fost!
Tăcerea n-are rost!

Iubirea-ţi dă puterea
De a rosti cuvântul
Ce va ierta.

De-atâtea ori în viaţă
Tot dragostea te-nvaţă
Să poţi uita

Cuvântul împăcării
Inima-l va găsi
Şi-ţi va şopti:

Iartă,din iubire!
Uită, din iubire!
Crede-n fericirea ta!

Hai culege-mi stele perechi!
Să-mi prinzi iar cercei la urechi.
Sincer ochi-n ochi să privim
Din nou să ne zâmbim.

Haide, haide dă-mi mâna ta!
Haide, haide spune-mi ceva!
Hai încercă să uiţi ce-a fost!
Tăcerea n-are rost!

Hai culege-mi stele perechi!
Să-mi prinzi iar cercei la urechi.
Sincer ochi-n ochi să privim
Din nou să ne zâmbim.

Haide, haide dă-mi mâna ta!
Haide, haide spune-mi ceva!
Hai încercă să uiţi ce-a fost!
Tăcerea n-are rost!

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

8 comentarii:

Anonim spunea...

cea mai tare vecina

stelelemuziciiromanesti.blogspot.com spunea...

piese vechi cu atmosfera....www.stelelemuziciiromanesti.blogspot.com

Anonim spunea...

No FlаmingHave business you eveг been flamed for flamed ѕomеone else?
She saуs shе ԁοesn't" even know where she wants to see business CDR s and many other emotions. Besides that, a set of beliefs that a group policy will abolish the need for extensive IT services business whether from in-house personnel or consultants. Calculate the employee'ѕ Medіcare
tax. Food contaіneгs and plаtеs aгe cool tоo.
Get coaсhing οn how to close іt.

my wеb sіtе - digital marketing

Anonim spunea...

I really love your site.. Pleasant colors & theme.
Did you build this amazing site yourself? Please reply back as
I'm attempting to create my own blog and would like to learn where you got this from or what the theme is called. Many thanks!

Here is my webpage: Optimization and ranking Atlanta seo company

Anonim spunea...

It's an amazing paragraph for all the internet users; they will get benefit from it I am sure.

Here is my weblog vehicle quote

Anonim spunea...

Pretty section of content. I just stumbled upon your blog and
in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you
access consistently rapidly.

Visit my homepage :: Bench Craft Company online advertising

Anonim spunea...

Hey there! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thank you

My webpage :: Appliance Repair Pinellas Park

Anonim spunea...

I am genuinely happy to read this blog posts which carries lots of helpful data,
thanks for providing these data.

Look into my web page; washer repair Tampa

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?