duminică, 16 noiembrie 2008

Aurelian Temişan - Nu, nu, nu



Din tot ce se-ntâmplă în jur
Nimic nu-mi convine
Şi dacă îi supăr pe toţi
Îmi pare bine
Nu vreau să fiu bine-văzut
Nici că îmi pasă
Iar când mi se cere un foc
Nervii mă lasă

Şi dacă încerc să te-ajut
Devin surdo-mut absolut

Nu sunt amabil
Nu, nu, nu
Nici rezonabil
Nu, nu, nu
Şi nici în cot nu mă doare
De cei ce-n spate-mi vorbesc
Nu, nu, nu
Nu port cravată
Nu, nu, nu
Nu, niciodată
Nu, nu, nu
Şi toţi mă-njură în spate
Dar eu nu mă opresc

Cred că mai sunt întrebări
Ce n-au fost puse
Nimic nu aduce-napoi
Zilele duse
Nimic nu mă face mai bun
Dar nici că-mi pasă
E rău tot ce văd împrejur
Şi mă apasă

Aş vrea să te pot ajuta
Dar n-am cum oricât aş vrea

Nu sunt amabil
Nu, nu, nu
Nici rezonabil
Nu, nu, nu
Şi nici în cot nu mă doare
De cei ce-n spate-mi vorbesc
Nu, nu, nu
Nu cred în soartă
Nu, nu, nu
Nu se mai poartă
Nu, nu, nu
De piept cu viaţa mă iau
Şi nu, nu mă opresc

Nu, nu, nu...

Nu, nu, nu...

Nu, nu, nu...

Nu, nu, nu...

Aş vrea să te pot ajuta
Dar n-am cum oricât aş vrea

Nu sunt amabil
Nu, nu, nu
Nici rezonabil
Nu, nu, nu
Şi nici în cot nu mă doare
De cei ce-n spate-mi vorbesc
Nu, nu, nu
Nu port cravată
Nu, nu, nu
Nu, niciodată
Nu, nu, nu
De piept cu viaţa mă iau
Şi nu, nu mă opresc

Nu, nu, nu
Nu mă opresc

Nu, nu, nu
Nu mă opresc

Nu, nu, nu...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi place si ma reprezinta oarecum.

Anonim spunea...

superba si adevarata x

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?