duminică, 16 noiembrie 2008

Gabriel Cotabiţă - Raiul e pe Pământ



Pagina oftează trist,
Cuvintele-o răpun…
Unde ai găsit atât venin?

Ai plecat, dar, pentru ce
Umbreşti trecutul bun?
Am avut şi noi cândva
Un cer senin…

Iţi aminteşti cum cântai,
Când mă întâlneai
"Raiul e pe Pământ!"
Din sărutări nu te-opreai,
Ca-n vis îmi şopteai
"Raiul e pe Pământ!"

Ai deschis o poartă grea
Şi pleci în trist exil,
Arzi tot focul dragostei de ieri…
Am rămas în urma ta
Plângând ca un copil,
Regretând misterul unei primăveri…

Iţi aminteşti cum cântai,
Când mă întâlneai
"Raiul e pe Pământ!"
Din sărutări nu te-opreai,
Ca-n vis îmi şopteai
"Raiul e pe Pământ!"

Iţi aminteşti cum cântai,
Când mă întâlneai
"Raiul e pe Pământ!"
Din sărutări nu te-opreai,
Ca-n vis îmi şopteai
"Raiul e pe Pământ!"

"Raiul e pe Pământ!"

Îţi aminteşti cum cântam,
Când ne întâlneam
"Raiul e pe Pământ!"
Din sărutări nu te-opreai,
Ca-n vis îmi şopteai
"Raiul e pe Pământ!"

"Raiul e pe Pământ!"

Iţi aminteşti cum cântai,
Când mă întâlneai...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?