joi, 13 noiembrie 2008

Mirabela Dauer - Ce dor mi-a fost de ochii tăi



Îmi amintesc
Atunci când ai plecat
Paşii tăi în noapte
Încet s-au depărtat

Ce dor mi-a fost
De ochii tăi
Vreau să vii la mine,
Viaţa mea să fii

Ce dor mi-a fost

De ochii tăi
Într-o zi de mâine
Tu vei reveni,
Amândoi vom fi...

Te-am aşteptat
La tine doar visam
Inima şi dorul
De tine întrebau

Ce dor mi-a fost
De ochii tăi
Vreau să vii la mine,
Viaţa mea să fii

Ce dor mi-a fost

De ochii tăi
Într-o zi de mâine
Tu vei reveni,
Amândoi vom fi...

Îmi amintesc
Atunci când ai plecat
Paşii tăi în noapte
Încet s-au depărtat

Ce dor mi-a fost
De ochii tăi
Într-o zi de mâine
Tu vei reveni,
Amândoi vom fi...

Într-o zi de mâine
Tu vei reveni,
Amândoi vom fi...

Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?