miercuri, 4 februarie 2009

Anca Ţurcaşiu - Să nu mă minţi




Am fost fericiţi împreună
Şi ne-am iubit cu-adevărat
Cu nopţi de iubire nebună
Şi zori de zi de neuitat
Iată c-a trecut o vreme
Şi tu te-ai schimbat
N-am să înţeleg vreodată
Ce s-a întâmplat

Să nu mă minţi, iubitul meu
Ar fi păcat, minciuna doare
Iubirea noastră a apus
Tu te-ai gândit mereu
Numai la tine dragul meu
Şi ce-am ajuns...

Când noaptea se lasă afară
Şi mă gândesc la tine iar
Un dor nebun mă-nfioară
Când ştiu că totul e în zadar
Ce n-aş da să se întoarcă
Vremea înapoi
S-alergăm iar împreună
Prin nesfârşite ploi

Să nu mă minţi, iubitul meu
Ar fi păcat, minciuna doare
Iubirea noastră a apus
Tu te-ai gândit mereu
Numai la tine dragul meu
Şi ce-am ajuns


Să nu mă minţi, iubitul meu
Ar fi păcat, minciuna doare
Iubirea noastră a apus
Tu te-ai gândit mereu
Numai la tine dragul meu

Să nu mă minţi, iubitul meu
Ar fi păcat, minciuna doare
Iubirea noastră a apus
Tu te-ai gândit mereu
Numai la tine dragul meu
Şi ce-am ajuns


Alte piese cântate de:



Widget by Scrapur

3 comentarii:

Anonim spunea...

super melodia imi place la nebunie si mi se potriveste perfect

Anonim spunea...

superba melodia bvo

altu spunea...

Compozitor ?

Trimiteți un comentariu

Cu ce te pot ajuta?